Tegen een verstikkend decor, zonder ruimte voor spontaniteit, genegenheid of verzet, spelen een vader, moeder en dochter hun streng gedefinieerde rollen. Ieder volgt zijn eigen draaiboek, zonder rekening te houden met de ander of echt contact te maken. Maar in de beeldende choreografie zijn kleine haperingen te ontdekken, barstjes in de façade. Nauwgezet en met een subtiele humor vertelt deze mix van film en theater het verhaal van een familie die gevangen zit in hun eigen routines – en in rondjes blijft lopen tot het doek valt.