Na de première van de docufictie Letters Unwritten to Naiyer Masud op IFFR 2023, keert Shahi A.J terug met een short. De stem van een oudere vrouw beschrijft hoe ze zich een weg baant door een doolhof van vervagende herinneringen en de beelden die ze oproepen. De film toont dit surrealistische geestelijke landschap met expressieve collages, waarin geheugenverlies zich ontvouwt als een proces van rouw, acceptatie en bevrijding.