like moths to light
Dromen zijn het laatste bastion van onze intellectuele onafhankelijkheid en het kloppende hart van onze identiteit. Nu worden ze door bedrijven in beide hemisferen verzameld en onderzocht. In deze mix van wetenschappelijk onderzoek, sensuele visuele poëzie en indrukwekkend archiefmateriaal daagt Gala Hernández onze ideeën over de werkelijkheid uit. like moths to light herinnert ons aan de schoonheid en kwetsbaarheid van onze innerlijke wereld en de noodzaak om deze te beschermen tegen de parasiterende, winstgedreven wereld van het bedrijfsleven.