OVERWORK
Begenadigd editor en voormalig production engineer van micro-elektronica Céline Berger geeft een andere draai aan filmmateriaal van het Duitse federale arbeidsbureau uit de jaren 80. De 16mm-films, ooit gemaakt om West-Duitse werkzoekenden te motiveren en informeren, vermengen zich hier tot een mechanische symfonie van snijden, tekenen, draaien, schuiven, vouwen, scheppen, vastmaken, losmaken en meer – tot het idee van productieve arbeid volledig is verdwenen.