Interview
Een dubbelportret van twee bevriende filmmakers, waarin documentairebeelden, foto’s en verschillende animatietechnieken worden gecombineerd. Het gebruik van glasschilderingen maakte Caroline Leaf tot een gevierd maker. Veronika Soul verbreedde haar artistieke praktijk en maakte films in uiteenlopende stijlen.