Een speels, schalks en altijd liefdevol gemaakt portret van Sibylle Boden-Gerstner. Deze kostuumontwerper voor film en theater richtte ook het eerste vrouwenblad van de DDR op. Dit werk, gemaakt door haar kleindochter, schrijver/regisseur Laura Laabs (Red Stars Upon the Field, IFFR 2025), is een essay over stijl, mode en schoonheid als vorm van verzet.