In het kader van de tentoonstelling ‘100x Congo’ in 2020 in het museum MAS, organiseerde Collectif Faire-Part een cruciale dialoog tussen inwoners van Antwerpen en Kinshasa. In vele handen doet aan de hand van intieme gesprekken verslag van de gelaagde afrekening met het koloniale verleden van de verzameling, het zwaarwegende emotionele belang van de voorwerpen en het prangende debat rond de terugkeer van deze culturele artefacten naar hun thuisland.