Het menselijk tekort is een dankbaar onderwerp voor komedies en in de nieuwe korte film van Chris de Krijger is dat niet anders. Weidse shots van een zomers Rotterdam tonen de stuntelende mens in al zijn schoonheid: een jogger die toch liever een huurscooter gebruikt voor de laatste kilometer van zijn hardlooproute, een huwelijksaanzoek dat helemaal in de soep loopt of een stappentellende vrouw die haar man alleen achterlaat tijdens een wandeling. In vogelperspectief aanschouwen we de nietige mens met al zijn gebreken. Met hilarisch effect.