Este no es tu jardín
Bossen en hun fauna evolueren, muteren en nemen vaak af of verdwijnen. In de loop der tijd hebben menselijke activiteiten hun veerkracht onder druk gezet, zoals in de tropische heidegebieden en de hoge nevelwouden van Colombia. Filmmakers Carlos Velandia en Angélica Restrepo glijden, met een hypnotiserende deeltjesanimatie versmolten met driedimensionale modelleringstechnieken, door de representatie van dat gebied en banen zich een weg door een vlucht die zowel het verleden als de onbekende toekomst verbeeldt.