Baħar biss
In deze meditatieve documentaire, opgenomen op het eiland Gozo (Malta), vermijdt Franziska von Stenglin het toeristische cliché en volgt ze de dagelijkse routine van een gedesillusioneerde, door de zee verweerde visser die vanaf 50 meter hoge kliffen zijn eeuwenoude vismethode uitvoert. Een bespiegeling over de prijs van de meedogenloze vaart der volkeren en het onherstelbare verlies voor het subtiele evenwicht van het leven onder de golven.