A Thousand Waves Away
Personages bewegen zich bedachtzaam te midden van weelderig gebladerte, kleurrijke bloemperken, kabbelende beekjes en keurig onderhouden gazons. Een mysterieuze spanning bouwt zich op terwijl ze hun omgeving en elkaar zorgvuldig observeren en voorzichtig toenadering zoeken. Helena Wittmans nieuwste werk is prachtig vastgelegd op 16mm en wordt begeleid door de opzwepende klanken van de muziek van Nika Son – een lust voor oog en oor.