A Patriot of These Woods
Geïnspireerd door Italo Calvino’s roman De baron in de bomen plaatst filmmaker Karel Doing zichzelf als hoofdpersoon in dit avontuur van onzichtbare ecosystemen. De geheime medicinale eigenschappen van planten worden besproken naast hun andere eigenaardigheden. Bomen, bladeren, bloemen en aarde komen allemaal tot leven door Doings kenmerkende ‘fytografische’ techniek. Vertoond op 16mm.