Itzcóatl
Een aanroeping van Itzcóatl, de stichter van het Azteekse rijk. Beelden van Tenochtitlan trekken aan ons voorbij als een denderende trein vermengd met verrukkelijk verzadigde LomoKino-beelden. Het ritme van de trommels en de melodie van de fluit laten ons bewegen en wekken de geest van de ‘Obsidiaanslang’ tot leven.