Black Rain
Black Rain – van het Britse kunstenaarsduo Semiconductor – gebruikt beelden van de NASA-ruimtemissie STEREO (2006–2008) die allerlei interplanetaire en zonneverschijnselen moesten waarnemen. Spectaculaire lichtpatronen vermengen zich met lichtvlekken, banden en storingen, en herinneren ons eraan dat ons beeld gemedieerd is. Zonder enige contextuele informatie of indicatie van afstand of tijd, laat de film ons wegdrijven in de kosmos en kunnen we niet anders dan ontzag hebben voor de mysteries van het universum.