Dossier of Tentacular
Dossier of Tentacular van de Finse artiest Tuomas A. Laitinen is een niet te categoriseren werk dat van vorm blijft veranderen en zijn tentakels in allerlei richtingen uitstrekt. Een netwerk van intra-frame-montage genereert formele rijmvormen en indirecte associaties tussen organische en anorganische werelden. Elders staren we naar ongeorganiseerde ideeën die tijdens een college op een notitieblok zijn gekrabbeld. Een compact, prikkelend werk dat speelt met ideeën over de mechanismen van kennisproductie.