Thriller
Deze bewerking van Puccini’s La bohème – met muziekcitaten uit Psycho – is volledig geproduceerd, geschreven, geregisseerd en gemonteerd door Potter zelf en biedt vrouwelijke kijkers de langverwachte erkenning van hun versie van het verhaal. Potter gebruikt de materialiteit van film om de relatie tussen theorie en beeld te deconstrueren.