Interior Scroll
Carolee Schneemann en zeven naakte vrouwen voeren een ritueel uit met het voorlezen van een tekst, terwijl de ene na de andere vrouw langzaam een tekstrol uit haar vagina haalt. De camera beweegt van de groepsactie van de naakte speelsters naar close-ups van de zich ontrollende tekst. Schneemann, een centrale figuur in de body art-beweging, voerde deze performance in 1975 voor het eerst solo uit.