Aquí y allá
Wat hebben een ex-activistische koe en een driekoppig konijn gemeen? Ze zijn allebei verloren in Wong Pings politieke, geanimeerde fabel.
Heden en verleden smelten samen in een veelgelaagd en emotioneel beladen bespiegeling over de schoonheid en het leed van de Mekong-rivier.