The Bridge
The Bridge is gemaakt als onderdeel van een door het Encounters Film Festival in Zuid-Afrika georganiseerd omnibusproject. De vraag aan de filmmakers was om het leven in hun onmiddellijke omgeving vast te leggen. De omgeving voor deze filmmaker was de Nelson Mandela Brug in Braamfontein, Johannesburg. We spieden met hem mee uit zijn raam.