Flies.
De filmmaker noemt het een karakterstudie, maar er zijn zeker twee karakters in deze ruimtelijke korte film: de architect en het appartementencomplex dat hij ontwierp en waar hij nu, in eenzaamheid, woont. Flies. speelt zich af in Pretoria, Zuid-Afrika, in 1995. De rol van de witte overheidsbouwmeester was toen al uitgespeeld. Zie ook Excuse Me, While I Disappear.