Excuse Me, While I Disappear
De Chinezen hebben een onnoemelijk groot woningbouwproject in Angola opgetrokken. Omdat Angola olie heeft. De film, met weinig verhaal erin, volgt een man die ’s ochtends naar het nauwelijks bewoonde project komt om te werken. De filmmaker noemt als zijn bronnen niet alleen oude Europese etnografische films, maar ook Afrikaanse sciencefiction. Zie ook Flies.