Les Boulistes 11
Hij kwam voor het eerst naar China en werd de populairste basketballer van boeren- en kunstenaarsdorp Songzhuang. De lange Afrikaan, tevens filmmaker.
Een Afrikaanse grap, verpakt als Chinese speelfilm. De acteurs zijn op straat gescout en de makers net afgestudeerd. Met plezier gemaakt.