Langzaam en meditatief onderzoekt de camera details van het interieur van een oud huis. De waterkraan druppelt, een vrouwenhand borduurt een tafelkleed en een reptiel kruipt sloom over een schaal met rode bessen. Muziek van Bach vormt het kader van dit ‘associatieve montagestuk’.