Beautiful
Beautiful maakt deel uit van een serie mozaïekfilms waarin vele persoonlijke, op het web gepubliceerde ervaringen binnen één kader samenkomen, als een collectieve beleving. Zo vallen op het eerste gezicht unieke webcamopnamen en internethomevideo’s samen in de tijd. Hoe denken adolescenten over schoonheid?