Dusk is een project waarin Erwin Olaf een gezin met donkere huidskleur portretteert, als ‘upper middle class’ aan het begin van de 20ste eeuw. Een sociaal paradijs of een benauwende gevangenis, een verhaal van dédain of van hoop?