RE-constructions
Compacte film over een jong stel dat uit elkaar gaat en over wat er daarna gebeurt. Zij vertrekt, hij blijft wachtend achter. Een commentaarstem reconstrueert hoe het zo gekomen is. De beelden volgen zijn verhaal terug naar het begin. Wat is illusie en wat is werkelijkheid?