Three Blueprints (Anicca, Dukkha, Anatta)
266.144 foto’s worden extreem gecomprimeerd in clusters, steeds verder, tot bijna onvoorstelbare nano-dimensies; daarna worden ze tot hun laatste essentie gefilterd. De foto’s zijn gemaakt van 06.05.2002 (de dag dat Pim Fortuyn werd vermoord) tot 06.09.2006, en bevatten visies op verschillende politieke, culturele en persoonlijke gebeurtenissen.