Optra Field IV
De Optra Field-werken van Tammy Marie (momenteel zijn er zes) vormen een serie elegante, tweekleurige tijdgebonden tekeningen die de verwantschap onderzoeken tussen ruimte, tijd, beweging, perceptie en tegenpolen, wat enigszins doet denken aan de schilderwerken van Sol Lewitt en Agnes Martin, maar die uitsluitend gemaakt zijn met elektronische middelen.