Flat Earth
Blogteksten en flickr-foto’s produceren tezamen met satellietbeelden een nieuwe opvatting van de betekenis van ruimte en afstand tussen mensen in de wereld als netwerk. Het resultaat is geen onthulling van het beeld van de aarde als ‘blauwe knikker’ dat je vanuit de ruimte ziet, maar een poging om de ‘platte’ aarde te beschrijven die je vanuit internet ziet.