The Life Size Zoetrope
Terugblik op het leven van een man, gepresenteerd in één shot van een reusachtige zoetrope (draaibare cilinder met schijnbaar bewegende afbeeldingen aan de binnenkant), die de film bevat. We worden meegenomen op de cyclische levensreis van de man door middel van animaties op papier en op de buiken van de 36 mensen die rondgeslingerd worden in de cilinder.