Pat’s Birthday
Een dagje op het platteland met de Ray Gun Theatre Players. Een fragmentarische registratie van een ‘verjaardagshappening’ waarbij popartkunstenaar Claes Oldenburg een collagecake bereidt voor Breer’s vrouw Pat. De gebeurtenissen volgen elkaar in deze film alleen op omdat ze niet allemaal tegelijk getoond kunnen worden.