Gemaakt door een collectief in het kader van een workshop. Toch is het resultaat heel persoonlijk. De opdracht was iets van de stedelijkheid van Jakarta in beeld te brengen. Waar kan dat beter dan bij het rijdende groentestalletje van Ronin? Impressie van een kleine stadsondernemer die een trefpunt vormt voor kibbelende en afdingende huisvrouwen. Eigenlijk een soort afluisterfilm.