Vernuftig eenvoudig, dit filmpje, met een opmerkelijke proeve van telefonische vasthoudendheid. De film is opgebouwd uit stills, een doorgaande reeks foto’s van overal in Jakarta vastgespijkerde advertenties. Op de geluidsband een hardnekkig telefoongesprek. Een man doet alsof hij bij een bemiddelingsbureau een ‘housemaid’ voor dag en nacht wil huren. Of misschien wel twee. Zijn doorvragen legt een pijnlijke sociale situatie bloot.