Me+
Een eenvoudig wit kruisje op een zwart, leeg oppervlak. De trage bewegingen van dit kruis lijken een vorm af te tekenen. Maar het is de off-screen stem die het meest suggestief werkt op de fantasie van de kijker. Een zelfportret in bewegende grafiek met geluidsdecor van Anton Aeki. De tekst werd geschreven en gefluisterd door Anouk de Clercq.