The Witch
In The Witch verlaat een kleine jongen een flat. Zodra hij is vertrokken beginnen de planten met elkaar te communiceren door energiek met hun bladeren te schudden. Wanneer de jongen terugkomt lijkt het alsof er niets is veranderd.