Till Death Do Us Join
Mannen in legeruniformen, naakte mannen, mannen in maatpak met bolhoed. De digitale videocollage Till Death Do Us Join is een Orwelliaans visioen waarin militaire bewakers en gemaskerde moraalridders een hoofdrol spelen. De surrealistische aaneenschakeling van morbide rituelen valt te verklaren als een meditatie op de huwelijkse staat. Maar het kan ook gewoon de natte droom zijn van een soldaat, die eenzaam de wacht houdt.