Cultural Quarter
Cultural Quarter toont de verhoudingen tussen observatie in de stad en diens inwoners. Zodoende brengt Mike Stubbs ethische vragen te berde rond surveillance, de blik en menselijk gedrag. De film ontbloot sommige van de kloven tussen de dromen van ontwikkelaars en de opvattingen van stedelingen over wat culturele ruimte betekent en hoe die gebruikt zou moeten worden.