God Save the Queen
Toen in 1976 God Save the Queen van The Sex Pistols bovenaan de hitlijsten stond, werd het prompt verbannen van de Britse radio. In plaats daarvan zonden de radiostations een moment van stilte uit. Zo deelden de doven en de horenden dezelfde ervaring, allen niet in staat het lied te horen. Matt Hulse en Sam Dore maakten een visuele vertolking met gebaren-en beeldentaal van de revolutionaire boodschap van deze punkklassieker.