This Side Up
Demian Geerlings speelt in deze korte animatiefilm met gebruikmaking van de pixelation-techniek, met de zwaartekracht en herinneringen. De hoofdpersoon leeft, na een ongeluk, letterlijk in een doos. Hij gebruikt elk van de vier wanden voor een deel van zijn ingekaderde leven: slapen, koken, eten en werken aan zijn kunst. Maar zijn langzaam terugkerende herinneringen doorbreken onbarmhartig zijn veilige bestaan.