Gestileerde 3D-computeranimatie, waarin een goudkleurige vogel met één poot door een groot, grauw gebouw hupt. Op zijn tocht door kamers en over trappen komt hij langs soortgenoten in alle formaten. De tocht door het gebouw voltrekt zich in stilte, afgezien van het geluid van de sprongetjes. De film was afgelopen jaar te zien op het filmfestival in Venetië.