Fixation
Onmogelijk om rechtstreeks naar het monster te kijken, en dus wordt een schild gebruikt om de reflectie ervan te bestuderen. Middels geanimeerde zonnevlekken verkent de film een familiegeschiedenis, heksenverhalen en de alchemie van betovering en scheikunde.