Skellahellavision
Martha Colburn produceert al vele jaren driftige, korte animatiefilms op Super8. In vergelijking daarmee heeft deze film, een nachtmerrieachtig visioen, een haast epische lengte. De lichamen van pornoactrices worden systematisch overschilderd, zodat ze eruit gaan zien als skeletten of lijken in ontbinding.