Boys
Boys werd deels gemaakt met traditionele stopmotionanimatietechniek en deels met moderne Flashtechnologie. Na een ruw spelletje ploffen twee jongens terug in hun zitzakken, waarna ze belegerd worden door insecten. Ze vinden dat wel fijn.