Seascape
De beeldhouwer/dagboekfilmer Luyken vond de basaltblokken voor zijn beeld in de zeewering bij IJmuiden. Het na jaren voltooide complexe beeld kreeg de titel ‘Seascape’. Achter zijn loods/atelier aan de kade schuiven de driemasters van Sail voorbij.