Fire of Time
Persoonlijk en experimenteel film/video-essay over herinneren en vergeten. Grotendeels gefilmd in Barrio Chino, de historische rosse buurt en havenwijk van Barcelona. Een wijk die eigenlijk alleen nog als nagloeiend beeld in het geheugen van de filmmaker bestaat. Een nog niet vergeten liefdesgeschiedenis. Adam Cohen (New York) werkt ergens tussen film, schilderkunst, video en fotografie.