Overfart
Fraaie ijzige computeranimatie van de tocht van een schip door een kunstmatige ijszee. Een reis door veranderend licht die in de geest van de romantische landschapsschilders (als Caspar David Friedrich) ook een mentale reis wil zijn. Ben Pointeker (1975) studeerde film en theatervormgeving aan de academie van toegepaste kunsten in Kopenhagen, en grafisch ontwerpen en schilderen by René Green in Wenen.