This is my land...
Experimentele film over de rechtszaak van een vrouw wier dierbare woning wordt bedreigd door stadsvernieuwing. Haar heldere ideeën over 'thuis', de gemeenschap en utopie worden naast die van de projectontwikkelaar gelegd. Hun tegengestelde visie biedt inzicht in de emotionele gevolgen van moderne gebiedsontwikkeling.