De Rotterdamse vrienden Em, Moreno en Kyon maken met een overval een flinke smak geld buit. Ze voelen zich helemaal het mannetje, maar alles wat ze daarna doen, veroorzaakt nieuwe problemen. Hun vriendschap komt op scherp te staan als ze merken dat het geld niets verandert aan hun thuissituatie.