In een verroeste caravan op een verlaten akker woont Danny. De jonge kluizenaar maakt alleen contact met de buitenwereld via YouTube waarop hij zelfgemaakte voetbalfilmpjes plaatst. Wanneer zijn broer Brian plotseling verschijnt en vertelt dat hun vader op sterven ligt, verliest Danny de grip op zijn zorgvuldig geconstrueerde leven.