Firas
Firas vaart samen met andere vluchtelingen op een kleine boot richting Europa. Eenmaal op zee is de groep getuige van een vliegtuigongeluk. Tussen de wrakstukken in het water vinden ze een kind dat het ongeluk ternauwernood heeft overleefd. Aan boord maakt het verwarde meisje veel bij Firas los.